Mina Citat

.: Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom :.

.: Om någon har problem med mig, är det deras problem, inte mitt :.

.: Nemo me impune lacessit - ingen provocerar mig ostraffat :.

onsdag 28 mars 2012

Har varit iväg till vårdcentralen och kollat upp babes rygg. Han överlevde som tur är :)


Har pluggat körkortsteori några timmar idag. Fyfan va mkt det är men det går bra än så länge :)


Annars har det inte hänt så mkt. Lagat mat, ätit mat, kastat upp nya gardiner i vardagsrummet och blev helnöjd! :)


Nu ligger vi i soffan och kollar BB. Bästa rockabilly veckan! Me like :p

Får en att längta ännu mer till sommarn och alla crisingar. Åhhh va jag längtar!


Tjoflöjt sålänge!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar