Mina Citat

.: Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom :.

.: Om någon har problem med mig, är det deras problem, inte mitt :.

.: Nemo me impune lacessit - ingen provocerar mig ostraffat :.

torsdag 15 mars 2012

Wosch!

Blir inte så mkt bloggande just nu. I know. Men känns inte som om jag har lusten eller orken att skriva. Har mest bara gnäll i huvet just nu. Vår depp eller nåt. Blir nog bättre när solen kommer fram på riktigt. OCH när jag får ett jobb jag trivs med. Det där med trivseln är nr 2 just nu faktiskt. Just nu behöver jag bara ett jobb för att tjäna egna pengar. Fick ju lön nu i februari och får en mini slant nu i mars men sen är det schlutt. Har sökt en hel del jobb. Dock ingenting jag egentligen kanske känner att jag vill göra nu men man vet aldrig, kanske stormtrivs.

Har iallafall kommit igång med tränignen igen efter ryggskottet. Känns skönt som in i helskotta. Börjar med 3 dagar i veckan så ökar jag sen och börjar blanda med lite annan träning. Vill inte gå sönder på en gång. Ska bara komma igång med det här med maten. För mkt gottis. Men en vän kom på ett bra straff så det kör vi på!

Längtar efter min mobil också. Har setat med lånetelefon i nån månad nu. Men det här va sista gången jag lämnade in nallen. Den nallen iallafall. Ska enligt reglerna få ut en ny telefon nu så väntar på den. Så jävla trött på det här med allt krångel med mobilen så det är inte klokt..

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar