Mina Citat

.: Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom :.

.: Om någon har problem med mig, är det deras problem, inte mitt :.

.: Nemo me impune lacessit - ingen provocerar mig ostraffat :.

tisdag 27 mars 2012

Morrn morrn

Klockan är inte alltför mkt. Har käkat frukost iallafall. Blev sent inatt. För mkt pillande  på telefonen :p Men det är ju så kul men nya grejer! Göra den till precis som man vill ha den.


Leo är helt uppslukad av fiskarna och Evert vill bara mysa :) små älsklingarna. Babe ligger och sover fortfarande. Behövs så hans rygg blir bra. Hade samlat på sig vätska i svanken  igårkväll  :/ Usch..


Sitter och tittar ut mot regnet . Det bara öser ner. Jag behöver verkligen träna idag men hoppas det slutar regna tills jag är redo för gymet.


Tjoflöjt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar