Mina Citat

.: Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom :.

.: Om någon har problem med mig, är det deras problem, inte mitt :.

.: Nemo me impune lacessit - ingen provocerar mig ostraffat :.

måndag 28 maj 2012

Långledigt

Ja, har varit ledig i flera dagar och ser ut att bli ledig flera dagar till. Men är nog lika bra eftersom jag sätter igång med sommar vik schemat så fort Juni månad kommer igång och jag har inte mkt ledigt.
Känns bra att få jobba praktiskt taget 100 % samtidigt som det kommer kännas tufft eftersom jag jobbar praktiskt taget varje helg.. Det är det enda som är lite surt. Jag insåg inte hur många dagar jobb det faktiskt va förns jag satte mig och skrev upp mitt schema för Juni nu här hemma. Men men, har ledigt vissa speciella tillfällen i sommar iallafall så vi klarar oss :)


Gårdagen spenderades i Västerås med mamma och min ena bror Danne. Jätte mysigt! Minns inte när vi var bara "blodsbandssläkt" eller vad man ska säga(utan respektive) sist. Mamma fick blommor, kort, choklad och lite annat gött och vi fick stek med tillbehör och chokladmoussetårta. Jag klagar inte.


Ledigheten har spenderats med familj och vänner. Bad, sol, fiske, god mat, marknad osv :) Massa trevligt.
Idag är första dagen på ledigheten som det är dåligt väder under dagen. Men det kan ju inte va fint förjämnan.

På tag om något helt annat så är jag über nöjd över att Marcelo åkte ut igår ifrån BigBrother. Jävla idot. Känns inte som att jag bryr mig om vem som vinner skiten i år. Fel folk kvar just nu iallafall.


Ikväll ska vi till Axelssons trafikskola på handledarkurs. Måttligt sugna både jag och Stefan men vi måste ju för att komma igång. Hoppas han har nå vettigt och säga han den där som ska hålla kursen :)

Nä, får se om det blir nå mer skrivet under dagen eller kvällen. Hade gött gott folk och blås inte bort!

Woop!

1 kommentar:

  1. Tack igen för allt älskade unge <3
    och lycka till med kurs och övningskörning.
    Var snäll mot Stefan när du ska köra med honom
    jag vet hur jobbigt det kan vara att öva med någon närstående, hehehe

    Pöss
    Mamsen

    SvaraRadera