Mina Citat

.: Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom :.

.: Om någon har problem med mig, är det deras problem, inte mitt :.

.: Nemo me impune lacessit - ingen provocerar mig ostraffat :.

fredag 9 mars 2012

I färg :)

Love love love it!


Idag är jag seg, fruktansvärt seg. Kanske beror det på den smått sjuka gårdagen hehe.
Började med att Anna S kom över på kaffe och lite snack :) Alltid lika trevligt.
Sen bar det iväg till Västerås med Anna T och skulle hämta ut min mobil som varit på lagning.
Då händer det sjukaste.Inte helt otippat mig..
Vi kommer in på Telenorbutiken och ska hämta ut nallen. Vi lägger telefonen bredvid deras disk på laddning så vi kunde testa om den fortfarande va paj. Undertiden den laddas upp så går jag och Anna iväg en sväng och kollar runt. Vi satt och snackade och jag ser ett gäng med storkjolar gå förbi och jag säger, undrar vilken butik dom ska in i.... osv. Vi börjar gå tillbaka och ser en vakt som pratar i sin mick och jag säger nu har dom gjort nå dumt! På skämt. Vi kommer in i Telenor butiken igen och ska kolla hur det går.
Innan vi gick iväg så ringde en av grabbarna på Telenor till min mobil och var i ett pågående samtal med den för att lyssna efter missljud under tiden vi gjorde annat, och går samtidigt iväg för att köpa mat. Så hör han att någon börjar prata finska i telefonen istället för att höra sin kollega, samtidigt som killen som var kvar vid disken märker att min mobil var borta!
Han ser ett gäng med människor med stora kjolar går ut från butiken och kallar på vakten.
Vakten kommer och plockar in dom och min telefon som kjolfolket tänkt ta kom tillrätta igen. Precis efter det kommer vi in i butiken och fattar ingenting. Vi skrattade allihop en hel del åt det när vi slagit ihop 1+1 och fått det till 2. Tillslut kommer vi därifrån, jag med lånetelefonen och min vanliga inlämnad på nytt. Käkade på Saffets och sen bar det hemåt. Så nu väntar jag bara på kontakt från HTC eller Telenor på att jag får ut en sprojlans ny telefunk. Woop woop!

Hannah kom över på kaffe senare på kvällen och jag följde med henne och handlade lite innan jag slog mig ner hemma för kvällen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Träffa Anna T och barnen om jag kommer till skott nångång. Innan det känner jag för en dusch och sen kaffe med sällskap av någon.

Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar